LA EN FJÆR BLI TIL FEM HØNS

Det har vært diskutert dette med logo plassering på produkter. De fleste er vel enige i at på pyntegjenstander og serveringsfat o.l. man bruker i hjemmet, er man sjelden stolt når logoen til en bedrift trer prangende frem. Konklusjonen har blitt at man preger rett og slett ikke logo på personlige serviser. Men en bedrifts identifikasjon ligger ikke bare i en ren logo. Det kan være å bruke en farge fra logoen, en form, det kan være noe som symboliserer verdien til bedriften. Det kan rett og slett være et grafisk element som faktisk bygger opp det originale fatet.  Som begeistrer mottageren. Og som gjør at han bruker fatet med stolthet, når det kommer gjester.
Og han forteller. Forteller om fatet. Om hvorfor han har fått det. Og kanskje han til og med viser den lille foldere som fulgte med og informerer om tanken som ligger bak. Da er det kanskje ikke så dumt å utvikle virksomhetens eget spesialdesign allikevel? Og en fjær blir til fem høns. Historien om fatet og om hvem som ga det kan nå langt!