SNEAK PEAK FIRMAGAVER

Jeg hadde det så artig i uken som gikk! Det er litt det der med nedtrapping før sommerferien for de aller fleste. Alle blir litt ledigere og har litt bedre tid. Og under et leverandørbesøk som varte i over 3 timer fikk jeg en flott innsikt i høstens lanseringer av nye firmagaver. Og enda bedre "produkt-trening" som jeg jo synes er så interessant! Da blir det enda artigere å gjennomføre en produktpresentasjon i kundemøter.




Spenningen må holdes til slutten av august men jeg har fått lov til å vise frem så mye i alle fall. Et helt herlig produkt som jeg nå tester ut og er ordentlig fornøyd med.

Det er uansett mye fokus på årets julegave til de ansatte - men mange av gavene kan også brukes til både jubileumsgaver og reklamegaver.

Ønsker du noen gode forslag til årets julegaver til de ansatte f.eks. så hjelper jeg gladelig til! post(at)jubilum.no eller gå inn her: Jubilum sin hjemmeside