ÅRETS SOMMERGAVE TIL DINE ANSATTE

VANNTETT BAG - denne kan jo brukes både til fjells og til sjøs og til lands.






Jeg bruker ofte slike bagger for å sikre alt fra kameraer til mobiltelefoner når jeg er ute på tur. Man vet aldri hva man kan bli utsatt for og enkelte ting ønsker man i alle fall IKKE skal bli ødelagt av vann. Jeg tuller gjerne et lite håndkle rundt slik at mine ting også er sikret for støt. I år så har flere av våre leverandører presentert disse som årets aktuelle sommergave - og det er jeg virkelig enig i.

OG DU: 
Hva med en vanntett bag med førstehjelps utstyr? DET er sommergaven sin til dine ansatte, det. HER kan du enten handle den inn eller sende oss en forespørsel.




Waterproof First Aid er en vanntett førstehjelpspose. Posen inneholder turrelaterte produkter som bl.a plaster, bandasjer, sportstape, redningsfolie og lysstav.Posen er sydd i et vanntett materiale med tapede sømmer og rulletopp med spenne, som gjør at den tåler fukt og vann. Førstehjelpsposen passer godt på tur i kajakken, i båten og i tursekken.