FØRSTEHJELPSPAKKE - FIRMAGAVE SOM VISER OMTANKE

Jubilum gir deg et godt tilbud på førstehjelps pakker fra Snøgg

Dette er gaver som virkelig viser omsorg og omtanke for mottageren. Jeg ønsker alltid å teste ut produkter før jeg tilbyr dem til mine kunder. Gleden var stor over innholdet i "Waterproof" første hjelps settet. Jeg tok det med meg på hytta og det skal heretter så desidert være med på alle båtturer i sommer.


Snøgg Waterproof

Og alle er nå veldig klar over hvor den henger slik at man slipper å lete rundt i fullt stress dersom en skade oppstår. Viktig med tilgjengelighet også. Og like viktig er det å vite hva som er i pakken. 

Jeg synes det er enklere å huske det når jeg har sett alt sammen, så her (klikk deg inn på innlegget)  kan du se innholdet spredt utover - til alles informasjon. 

Snøgg Waterproof innhold


ØNSKER DEG EN TRYGG SOMMER!

Følger du denne lenken finner du produktet i vår nettbutikk. Inntil du logger deg inn som bedriftskunde ser du veiledende pris.

Ønsker du å kjøpe det inn som firmagave til dine ansatte f.eks. så kan du bare sende meg en henvendelse så får du et gunstig pristilbud.
ES: Den vanntette baggen får også en langt lengre levetid enn innholdets ca 5 år!!